Pazartesi, Ocak 31, 2011

6. Gün: Magnolia Pudding


Bundan bir süre önce Magnolia Pudding'i internette görüp, bunu yemem gerek, nasıl yapıldığını öğrenmem gerek diye takıntı yapıp, insanlara fotoğrafını gönderip gönderip durmuştum. Sonra unuttum Magnolia Pudding'i. Bugün dışarıdan eve dönerken ne yapsam ne yapsam diye düşündüm ve birden aklıma geldi oturdu bu fikir.

Orijinali New York Magnolia Bakery'den. İstanbul'da en güzeli (galiba tek bir tanesi) Cookshop'ta yapılıyor ve nefis. Tadına bakmanızı tavsiye ederim. Bizimki biraz daha ev versiyonu olacak.


Malzemeler:
1 paket puding
500 ml süt
1 paket krema
Eti cici bebe
Çikolata/Çilek/Muz (aromaya göre)

Krema paketinin üçte ikisini bir kapta çırpıcının ucundan akmayacak hale gelene dek çırpıp buzdolabına koyun.

Bu esnada pudingi ve sütü tencereye koyup kaynatmaya başlayın, kaynayıp kıvamını aldıktan sonra ocaktan indirin ve ılıyana dek karıştırmaya devam edin.

Pudingin sıcaklığı geçtikten sonra kremayla karıştırıp çırpın ve isterseniz ayrı ayrı kaselere koyup, ağzını da hava almayacak şekilde kapatıp buzdolabına koyun.

Buzdolabında 4-6 saat beklemesi gerekiyor. Puding aroması size kalmış, ama en çok çikolata ve muza yakışıyor.

Servis ederken de muzlu yaptıysak içine muz dilimliyoruz, çilekli yaptıysak ve çilek bulabilecek kadar şanslıysak çilekleri doğrayıp atıyoruz, çikolatalıysa çikolata parçalarıyla karıştırıyoruz. Üzerine de herkesin çocukluğunun gerçek aşkı cici bebeleri kırıp ufalayarak döküyoruz.
Afiyetler!


(Bu fotoğraf da benimkiler buzdolabında olduğu için bana ait değil, ancak çıktığında aynen böyle görünecek hepsi! )

2 yorum: